Sociālo Mediju Stratēģija un suns Forsis

by Alberts Ziemelis on 21/01/2011

in Interneta mārketings,Sociālie Mediji

Reiz dzīvoja solīds un izglītots suns Forsis. Viņa vecāki bija šķirnes izcilnieki un daudzu medaļu ieguvēji skatēs, sacensībās un suņu šovos. Arī Forsim bija viena otra medaļa un saimnieks, kurš bieži lietoja sunim nesaprotamu ierīci.

Ik rītus saimieks atlocīja paplānu iegarenu kastīti, salika uz tās abas rokas un blenza tajā. Suns sēdēja blakus un, ziņkārē pieliecis galvu, vērās cilvēkā, kurš nepievērsa nekādu uzmanību savam medaļniekam. Citos brīžos divkājainais, kas reizēm parādījās mājas kustīgo bilžu kastē un tur tika saukts par sociālo mediju ekspertu, bija suņa mīļotais saimnieks.

Saimnieks ilgi blisināja acis kastē un pie sevis sprieda: “Suņi taču reizēm kārto savas suņu vajadzības. Hmm… interesanti būtu, ja es Forsim piestiprinātu džīpīes resīveri ar vaifai aksess pointu un tas man sūtītu signālu par katru krūmu, kur suns kārtojis lietas?”.

Forsis saskuma. Viņš pat vairs neskatījās uz divkājaino mediju ekspertu un garlaikoti nogūlās pie viņa kājām.

“…un tad es mājās varētu skatīties kartē, kur Forsis šodien pabijis, pie cik un kuriem krūmiem iečekojies un tad šo pašu es sarunātu ar kaimiņu – uzliktu arī viņa tīrasiņu Skvēram tās mantiņas. Vēlāk varētu veikt visaptverošu analīzi par suņu paradumiem, maršrutiem, to saistību ar laikapstākļiem, pastaigas laiku un citiem faktoriem. Interesanti, vai suņi vienmēr iečekojas pie vieniem un tiem pašiem kokiem un krūmiem un kādā secībā tas notiek? Kādi ir laika intervāli? Un kā būtu, ja suņa ceļā novietotu Happy suņu barības maisus pie kuriem atkal būtu jāiečekojas? Tikai atbilstoši jāsakonfigurē džīpīes un vaifai. Tad varētu analizēt suņu uzvedību atkarībā no barības maisu kooltoekšen novietojuma. Jā, tā ir ideja! Tā ir sociālo mediju stratēģija, ko piedāvāšu klientam. Būs labs keisstadijs vēlāk”, sprieda mediju eksperts un izgāja no mājas īsā pastaigā ar Forsi.

Nule kā tapusī sociālo mediju stratēģija cilvēkam nedeva mieru. Savā prātā viņš apcerēja kā varētu izskatīties aifona apps šim jēgpilnajam sociālā mārketinga rīkam un kā pareizi saņemt datus no suņa, kad tiek veikta iečekošanās un galu galā – kā to aplikāciju nosaukt?

Suņa saimnieks bija tiktāl aizdomājies, ka gandrīz palaida garām sava mīluļa lielo iečekošanos pie kāda luksofora. Viņš lūkojās vienā punktā un aktīvi domāja kādu badžu varētu šādos gadījumos piešķirt čekinam, līdz viņu pārtrauca dobja balss: “Vai Jums būs ar ko šo visu savākt?”

Pašvaldības policists, redzot apjukušo, viegli izpūrušo mediju ekspertu treniņtērpā, nekļūdīgi saprata, ka vajadzīgie tūļi nav līdzi, un ar uzvaroša pārākuma pildītu žestu, izvilka kvīšu paciņu dzeltenā krāsā, kaut ko uzrakstīja un veica dažus digitālos fotouzņēmumus.
“Piecdesmit latu. Maksāsit bankā,” strupi noteica policists un sniedza kvīti cilvēkam, kurš tikai šajā brīdī saprata, ka viņa sākotnēji iecerētais badžs nederēs.

Aptvēris skarbo realitāti, cilvēks saskuma un devās atpakaļ uz māju pusi. Forsis, asti luncinādams, līksmi lēkšoja pa priekšu un paspēja vēl vienu reizi iečekoties pie kaimiņu motocikla.

_______
p.s. visi pasakas personāži ir izdomāti un jebkāda līdzība ar reālām personām ir nejauša sakritība.

{ 1 comment… read it below or add one }

raimonds January 29, 2011 at 21:06

ir okei raksts jaa. Es vienreiz pēc Piena nesu uz pleciem vienu sociālo mediju espertu. Vienā brīdī viņš teica: “Stop, Raimond, laid mani zemē”. Šis noleca man no pleciem, turpat apvēmās un iečekojās 4sq pie viena jauna kluba. Tad es viņu paņēmu Opā, un mēs turpinājām ceļu.

Leave a Comment

Previous post:

Next post: